Temesvári Zoltán

Sportmarketing szakértő - Sportmerchandise.hu

Temesvári Zoltán

Sportmarketing szakértő - Sportmerchandise.hu

Temesvári Zoltán szakmai pályája párhuzamosan bontakozott ki a magyarországi sportmerchandising felívelésével. 2008-ban a Ferencváros munkatársaként kezdett el foglalkozni ezzel a területtel, ahol gyakorlatilag Magyarország első merchandising shopját indították el. Itt teljesen az alapoktól épített fel egy profi, akkor egyedülállónak számító, mindmáig jól működő rendszert.

Feladatai közé tartozott a komplett kereskedelmi stratégia meghatározása, majd ennek operatív működtetése, a termékfejlesztés, a megfelelő kínálat kialakítása mind arculatot, mind szortimentet, mind minőséget tekintve.

2020-ban megalapította a Sport Merchandise Hungary Kft-t, amellyel fő célja az volt, hogy a Fradiban megszerzett tudást és tapasztalatot átadja a hazai sportcsapatoknak, aminek köszönhetően minőségi klublogóval ellátott termékek kerülhetnek a piacra!

Az első komolyabb feladatuk a Budapest Honvéd FC merchandising stratégiájának felépítése volt, a termékek tervezése és gyártása mellett az ő szakmai felügyeletük alatt üzemel a Bozsik Arénában található shop, és az online store is. Hasonló struktúrában dolgoznak az Újpest FC-vel is, emellett kiemelt partnerük a Magyar Labdarúgó Szövetség, a DAC, a Győri AUDI ETO női kézilabdacsapata, illetve dolgoznak a DVSC, a Paksi FC, a Telekom Veszprém Handball Team, a Szombathelyi Haladás és az UNI Győr csapataival.

A sicSPORT Konferencián elhangzó előadásának címe: A merchandising szerepe az utánpótlásban